Datum: -
Communicatieve en sociale vaardigheden / U14-1
Tijdens deze training leren we de deelnemer om een representatieve houding aan te nemen naar klanten, leidinggevende en collega’s. Daarnaast gaan we de deelnemer leren om op een goede manier te communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshandeling te handelen.
Inhoud van de cursus
De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod:
- Representativiteit
- Communiceren
- Beroepshouding
- Klantbenadering
- Commercieel gedrag
- Informatieverstrekking en functie
- Omgaan met stressvolle situaties
- Klachtenafhandeling
Voor wie?
Deelnemers die willen werken aan hun communicatieve en sociale vaardigheden.Wat moet u verder nog weten?
Tijdens deze training komen de volgende onderwerpen aanbod: representativiteit en beroepshouding, klantbenadering, commercieel gedrag, informatieverstrekking en functie, correct mondelinge- en schriftelijke communicatie, omgaan met stressvolle situaties en klachtenafhandeling.
De cursus is een ééndaagse cursus en telt voor 7 uur theorie voor Code 95.
Inschrijven voor deze cursus:
Voor deze cursus zijn er momenteel geen data gepland.
Heeft u interesse? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.